Δημιουργία & Υποστήριξη eshop

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τη δημιουργία και συντήρηση eShop σε εξαιρετικές τιμές.

Η ανάπτυξη του eShop γίνεται με το δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου WordPress και το πρόσθετο WooCommerce.

Πρόκειται για μία πλατφόρμα με πλήθος δυνατοτήτων, επεκτάσιμη και ιδιαίτερα εύχρηστη, ακόμα και για τον άπειρο χρήστη.

Στη συνέχεια, ακολουθεί μία παρουσίαση των τεχνικών χαρακτηριστικών της πλατφόρμας WordPress και του πρόσθετου WooCommerce, καθώς και οι προσφερόμενες δυνατότητες εκ μέρους της εταιρείας μας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά WordPress & WooCommerce

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) WordPress

Το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) που χρησιμοποιούμε για την ανάπτυξη του eshop είναι το WordPress σε συνδυασμό με το πρόσθετο WooCommerce. Το WordPress παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Μάιο του 2003 και αμέσως έγινε το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου στον κόσμο, με πάνω από 75 εκατομμύρια ενεργές ιστοσελίδες, διαφορετικού μεγέθους και κλάδου, που χρησιμοποιούν αυτήν την πλατφόρμα (26% όλων των ιστοσελίδων στο διαδίκτυο).

Πρόσθετο WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα λογισμικό ανοιχτού κώδικα και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πωλήσεων.

Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοπούνται σήμερα στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Δημιουργήθηκε το 2011 απο την WooThemes, και μέχρι σήμερα χρησιμοποιείται απο το 42% των ηλεκτρονικών καταστημάτων παγκοσμίως.

Μερικά πλεονεκτήματα του WooCommerce είναι τα εξής:

  1. Φιλικό περιβάλλον χρήσης
    Όπως αναφέρθηκε και πριν το WooCommerce έχει δημιουργηθεί απο την WooThemes. Μετά απο πολλούς πειραματισμούς οδηγηθήκαμε στην παρούσα έκδοση που είναι μια δωρεάν πλήρης λύση για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, μπορεί κανείς να το εγκαταστήσει εύκολα και να ξεκινήσει να πουλάει προϊόντα στο διαδίκτυο. Μέσα απο μια πληθώρα επιλογών, όπως κατηγοριοποιήσεις προϊόντων και προσθήκη ιδιοτήτων έχει κανείς την δυνατότητα να δημιουργήσει τόσο ένα φυσικό όσο και ένα εικονικό/downloadable προϊόν με το πρόσθετο αυτό.
    Ο σχεδιασμός του μενού είναι απλός και αυτό αποτελεί στρατηγική επιλογή για να είναι πιο εύχρηστο. Λεπτομερής παρακολούθηση των δραστηριοτήτων των πελατών μέσα στο κατάστημα με λειτουργίες όπως είναι, οι εγγραφές, οι πωλήσεις, η παρακολούθηση μιας παραγγελίας μέχρι την παράδοση της στον πελάτη.
    Ακολούθως και οι πελάτες έχουν δυνατότητα να δημιουργούν το δικό τους προφίλ σαν χρήστες μέσα στο κατάστημα και να διατηρούν ένα προσωπικό ιστορικό παραγγελιών. Το WooCommerce προσφέρει επίσης και επιλογές για τα μεταφορικά έξοδα αλλά και για τον ΦΠΑ. Όλες αυτές οι δυνατότητες δίνουν μια μεγάλη δυνατότητα στους χρήστες και αυξάνουν την αλληλεπίδρασή τους με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  2. Παραμετροποίηση του WooCommerce
    Το WooCommerce δουλεύει άψογα, όχι μόνο με το βασικό theme που συνοδεύεται αλλά και με κάθε άλλο WordPress Theme. Όλα τα marketplaces που πωλούν themes για το WordPress έχουν πλέον ειδική κατηγορία για το WooCommerce. Με μια απλή αναζήτηση του όρου “WooCommerce Τhemes” μπορεί κανείς να βρεί πληθώρα αποτελεσμάτων.
    Η παραμετροποίηση όμως γίνεται πολύ εύκολη με τη χρήση Widgets και Shortcodes τα οποία δίνουν μια εξατομοικευμένη αίσθηση στην κάθε σελίδα. Tο WooCommerce παρέχει ένα λεπτομερές βοηθό στον οποίο μπορεί κανείς να ανατρέξει για να βρει οποιαδήποτε βοήθεια.
    Επίσης η παραμετροποίηση δεν σταματάει εδώ. Υπάρχουν πάρα πολλά τόσο δωρεάν όσο και επι πληρωμή πρόσθετα τα οποία επεκτείνουν τις λειτουργίες του WooCommerce (στη συνέχεια θα αναφερθούν κάποια από αυτά).
  3. Ολοκληρωμένη αλληλεπίδραση με τα Social media
    Το Cost-per-like (CPL) μπορεί να μειωθεί σημαντικά με καλοσχεδιασμένη αλληλεπίδραση για τα κοινωνικά δίκτυα που προσφέρει το WooCommerce. Έτσι δίνεται η δυνατότητα σε κάθε χρήστη να κοινοποιήσει παντού τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ανοιχτού Κώδικα (Open Source)

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που έχουν συμβάλλει στην επιτυχία του WordPress είναι το γεγονός ότι η χρήση του είναι δωρεάν (GPLv2 license). Το γεγονός αυτό έχει δώσει τη δυνατότητα στο WordPress να αποκτήσει έναν τεράστιο αριθμό οπαδών παγκοσμίως, και να δημιουργήσει μία ισχυρή κοινότητα ανοικτού πηγαίου κώδικα, η οποία συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας σε τακτική βάση.

Ευκολία στη χρήση

Είτε ο χρήστης είναι πεπειραμένος προγραμματιστής, είτε αρχάριος στο σχεδιασμό και την κατασκευή ιστοσελίδων, ένα από τα κεντρικότερα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του WordPress για την τροφοδοσία της ιστοσελίδας είναι η απίστευτη ευκολία στη χρήση, ακόμη και για κάποιον που δεν διαθέτει καμία προηγούμενη εμπειρία χρήσης συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου.
Η δομή του WordPress κινείται γύρω από ορισμένα βασικά συστατικά στοιχεία, η διαχείριση των οποίων γίνεται μέσω του πίνακα ελέγχου του WordPress και τα οποία είναι τα εξής:

  • Θέματα
    Κατά τη χρήση του WordPress, είναι απαραίτητη η προσθήκη ενός θέματος στην διαχειριζόμενη ιστοσελίδα, έτσι ώστε να είναι δυνατή η προσαρμογή της εικόνας και της αίσθησης που δίνει στον επισκέπτη.
  • Πρόσθετα
    Το WordPress, το οποίο παρέχεται έτοιμο προς χρήση, είναι σε θέση να επεκτείνει τις δυνατότητες των σελίδων με πρόσθετα που σχεδιάζονται για να εκτελούν συγκεκριμένες λειτουργίες. Μέσω της επίσκεψης του καταλόγου πρόσθετων του WordPress και της αναζήτησης για πρόσθετα, προκειμένου να διευρυνθούν τα χαρακτηριστικά των σελίδων του χρήστη, είναι εφικτή η προσθήκη σχεδόν κάθε είδους λειτουργικότητας σε μία ιστοσελίδα του WordPress και το κυριότερο χωρίς κανένα απολύτως κόστος.
  • Κατηγορίες
    Κατά την επίσκεψη ιστολογίων, ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου ή ιστότοπων, μπορεί να παρατηρήσει κανείς ότι οι ιστοσελίδες αυτές διαθέτουν συνήθως σελίδες κατηγοριών, οι οποίες περιέχουν έναν αριθμό δευτερευουσών σελίδων. Στα πλαίσια των δυνατοτήτων που παρέχονται από τον πίνακα ελέγχου του WordPress, είναι δυνατόν απλά να δοθούν ονόματα στις κατηγορίες και έτσι να δημιουργηθούν σελίδες κατηγοριών χωρίς σχεδόν καμία προσπάθεια. Οι κατηγορίες αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο αύξησης του αριθμού των σελίδων και ομαδοποίησης των κοινών σελίδων.
  • Σελίδες
    H προσέγγιση που ακολουθεί το WordPress κατά τη δημιουργία σελίδων αποτελεί πρότυπο για το χώρο της διαχείρισης περιεχομένου, καθώς εφαρμόζει μία εξαιρετικά απλή διαδικασία δημιουργίας σελίδων και ομαδοποίησης κατηγοριών, η οποία αποτελεί και βασικό του χαρακτηριστικό. Οι σελίδες, όπως και τόσα άλλα χαρακτηριστικά του WordPress, μπορεί να επεκταθούν μέσω της χρήσης πρόσθετων.

Επεκτασιμότητα & Προσαρμοστικότητα

Ένα από τα πλεονεκτήματα του WordPress είναι τα πρόσθετα (plugins). Αυτά είναι εργαλεία που αυξάνουν τις δυνατότητες της αρχικής εγκατάστασης. Μία επίσκεψη στον καταλόγο πρόσθετων του WordPress, μπορεί να προκαλέσει ευχάριστη έκπληξη, καθώς συνειδητοποιεί κανείς ότι υπάρχουν πάνω από 51.000 πρόσθετα, τα οποία μπορεί να επιλέξει και να προχωρήσει στην εγκατάστασή τους σε μία ιστοσελίδα WordPress. Αυτό συνεπάγεται την πρόσβαση σε μία τεράστια ποικιλία περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί εκ των προτέρων και το οποίο μπορεί να προστεθεί σε μία ιστοσελίδα WordPress, ως επί το πλείστον με μηδενικό κόστος.
Το WordPress μπορεί να συνδεθεί με πολλές δημοφιλείς πλατφόρμες, παρέχοντας σας με αυτόν τον τρόπο την επέκταση της λειτουργικότητας της ιστοσελίδας σας. Υπάρχουν πρόσθετα που σας επιτρέπουν να δημιουργείτε email campaigns και newsletters, να δέχεστε πληρωμές με πιστωτικές κάρτες ή άλλα payment gateways και πολλά ακόμη. Μπορείτε, επίσης, να συνδέσετε την ιστοσελίδα σας με τα Social Media σας ώστε να αλληλεπιδρούν με μεγάλη ευκολία.

Ασφάλεια & Ιδιωτικότητα

Το WordPress έχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Δεδομένου ότι το 26% των ιστοσελίδων του διαδικτύου χρησιμοποιούν WordPress, οι χάκερ προσπαθούν συνεχώς να βρουν κενά για να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε έναν μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων. Όμως, οι τακτικές ενημερώσεις που παρέχονται από το WordPress εγγυώνται την προστασία της ιστοσελίδας σας. Επίσης, το WordPress είναι πλήρως συμβατό με την καινούρια νομοθεσία για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων (GDPR) και παρέχει όλα τα σχετικά εργαλεία για την προστασία της ιδιωτικότητας των επισκεπτών σας.

Υποστήριξη

Το WordPress είναι το πιο δημοφιλές CMS ανοιχτού κώδικα και συνεχίζει να βελτιώνεται καθώς περνούν τα χρόνια, επειδή αυξάνονται οι άνθρωποι που εμπλέκονται στην ανάπτυξή του. Το προσωπικό του WordPress προσθέτει νέες λειτουργίες, οι web developers δημιουργούν νέα πρόσθετα και οι προγραμματιστές αναπτύσσουν νέα χαρακτηριστικά με στόχο τη συνεχή βελτίωση.

Διαχείριση Χρηστών

Το WordPress επιτρέπει τη δυνατότητα πολλαπλών χρηστών σε έναν ιστότοπο και με διαφορετικούς ρόλους – και ως εκ τούτου δικαιώματα – για να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα. Ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει όσους χρήστες επιθυμεί, με 5 προεπιλεγμένους και έτοιμους προς χρήση ρόλους, από τους οποίους μπορεί να επιλέξει τους εξής:

  • Διαχειριστής
  • Συντάκτης
  • Συγγραφέας
  • Συνεργάτης
  • Συνδρομητής

Φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης

Το WordPress έχει αναπτυχθεί με τρόπο ώστε να είναι SEO friendly. Οι δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το Bing, τείνουν να ταξινομούν ιστότοπους που χρησιμοποιούν WordPress υψηλότερα από εκείνους που δεν το χρησιμοποιούν. Αυτό συμβαίνει επειδή το πλαίσιο του CMS καθιστά εύκολη την ανίχνευσή του από τις μηχανές αναζήτησης.
Επιπλέον, δωρεάν plugins SEO όπως το Yoast SEO και το All in One SEO Pack, μαζί με την ενοποίηση με την Search Console της Google και το Analytics, θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο στην υψηλή ταξινόμηση της ιστοσελίδας.

Φιλικό για τις φορητές συσκευές

Η Google επιβάλλει κυρώσεις στα websites που δεν είναι φιλικά για τις φορητές συσκευές, κατατάσσοντάς τα σε χαμηλότερες σελίδες αποτελεσμάτων. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι τα τελευταία χρόνια στην πλειονότητα των websites οι περισσότερες επισκέψεις πραγματοποιούνται από φορητές συσκευές. Με το WordPress δεν χρειάζεται να ανησυχείτε διότι υποστηρίζει το responsive design, ώστε το website να παρουσιάζεται με τον βέλτιστο τρόπο σε κάθε συσκευή.

Προσφερόμενες Δυνατότητες από την iSoftCloud

Θεματική Παραλλαγή - Responsive design

Εγκατάσταση του θέματος και παραμετροποίησή του. Το θέμα θα διαθέτει δυναμική σχεδίαση (responsive design) και ως αποτέλεσμα αυτού θα υπάρχουν 4 εκδόσεις της ιστοσελίδας, ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης. Μία για desktop και laptop υπολογιστές, μία για netbooks, μία για tablets και μία για κινητά.

Παραμετροποίηση eShop - WooCommerce

Παραμετροποίηση των απαραίτητων παράμετρων του eshop (προϊόντα, παραγγελίες κλπ), ώστε να προσαρμοστούν με τις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Προϊόντα

Σε κάθε προϊόν θα μπορούν να προστεθούν κάποια στοιχεία. Μερικά απ' αυτά είναι τα εξής:

  • Περιγραφή Προϊόντος
  • Σύντομη Περιγραφή Προϊόντος
  • Κύρια Φωτογραφία Προϊόντος
  • Δευτερεύουσες Φωτογραφίες Προϊόντος (Gallery)
  • Κατηγορίες Προϊόντος
  • Ιδιότητες Προϊόντος
  • Brand Προϊόντος
  • Τιμή Προϊόντος
  • Τιμή Προσφοράς Προϊόντος
  • Κωδικός Προϊόντος (SKU)
  • Απόθεμα Προϊόντος
  • Βάρος Προϊόντος
  • Διαστάσεις Προϊόντος
  • Συνδεδεμένα Προϊόντα (για εμφάνιση σχετικών προϊόντων)

Εφόσον απαιτηθεί κάποιο επιπλέον πεδίο, και είναι δυνατή η προσθήκη του, μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Παραγγελίες

Το WooCommerce παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης των παραγγελιών του eShop. Πιο συγκεκριμένα παρέχει τα εξής:

  1. Προβολή όλων των παραγγελιών σε λίστα, ταξινομημένες κατά την πιο πρόσφατη παραγγελία, στις οποίες εμφανίζεται:
    - Ο κωδικός αριθμός της παραγγελίας
    - Η κατάσταση της παραγγελίας
    - Το συνολικό κόστος της παραγγελίας
    - Από ποια έκδοση της ιστοσελίδας πραγματοποιήθηκε η παραγγελία (από την ελληνική ή την αγγλική)
  2. Προβολή της κάθε παραγγελίας στην οποία εμφανίζονται:
    - Τα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί
    - Διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής
    - Τρόπος αποστολής
    - Τροποποίηση της κατάστασης της παραγγελίας (σε επεξεργασία, σε αναμονή, ολοκληρωμένη, ακυρωμένη)
  3. Προβολή αναφορών για τις παραγγελίες, τους πελάτες και το απόθεμα. Πιο συγκεκριμένα για τις παραγγελίες παρέχει τις εξής πληροφορίες:
    - Πωλήσεις ανά ημερομηνία
    - Πωλήσεις ανά προϊόν
    - Πωλήσεις ανά κατηγορία
    Για τους πελάτες παρέχει τις εξής πληροφορίες:
    - Πελάτες έναντι επισκεπτών
    - Λίστα πελατών
    Για το απόθεμα παρέχει τις εξής πληροφορίες:
    - Προϊόντα με χαμηλό απόθεμα
    - Εξαντλημένα προϊόντα
    - Προϊόντα με με το μεγαλύτερο απόθεμα
  4. Ενημέρωση του πελάτη και του διαχειριστή του καταστήματος για την πραγματοποίηση μίας νέας παραγγελίας με email. Σε περίπτωση χαμηλού ή μηδενικού αποθέματος του προϊόντος που παραγγέλθηκε, ο διαχειριστής ενημερώνεται, εκ νέου, με το αντίστοιχο email. Τέλος, με την τροποποίηση της κατάστασης της παραγγελίας, ο πελάτης ενημερώνεται γι' αυτήν με το αντίστοιχο email.

Τρόποι Πληρωμής

Εγκατάσταση και παραμετροποίηση στο eShop, οποιονδήποτε από τους παρακάτω προσφερόμενους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή
    Πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων από το συνεργαζόμενο courier.
  • Άμεση Τραπεζική Μεταφορά
    Πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό.
  • Πληρωμή με Κάρτα
    Online πληρωμή με κάρτα μέσω συνεργαζόμενης Τράπεζας ή μέσω Viva ή μέσω Stripe
  • PayPal
    Online πληρωμή μέσω PayPal

Τρόποι Αποστολής

Δημιουργία των απαραίτητων ζώνων αποστολής. Μια ζώνη αποστολής είναι μια γεωγραφική περιοχή όπου προσφέρεται ένα συγκεκριμένο σύνολο μεθόδων αποστολής. Το πρόσθετο WooCommerce θα ταιριάξει έναν πελάτη σε μια απλή ζώνη χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση αποστολής και θα παρουσιάσει τις μεθόδους αποστολής μέσα σε αυτή τη ζώνη.
Οι ζώνες αποστολής, για παράδειγμα, που μπορούν να  δημιουργηθούν είναι οι εξής:

  • Αποστολή εντός Ελλάδας
  • Αποστολή στην Κύπρο
  • Αποστολή εκτός Ελλάδας

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την ενσωμάτωση των τιμοκαταλόγων των εταιρειών Courier με τις οποίες συνεργάζεται ο πελάτης.

Πολυγλωσσικό Σύστημα

Το πολυγλωσσικό σύστημα που θα δημιουργηθεί θα παρέχει πλήρης δυνατότητες διαχείρισης όλων των σελίδων, προϊόντων, κατηγοριών προϊόντων, πεδίων, μηνυμάτων και μικροεφαρμογών (widgets) της ιστοσελίδας σας. Θα δημιουργηθεί στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα, αλλά θα υπάρχει δυνατότητα προσθήκης νέων γλωσσών ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα θα παράγει HTML σε UTF8 Encoding, ώστε να μπορεί να προβάλει χαρακτήρες σε όλες τις γλώσσες του κόσμου.

Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Οι ιστοσελίδες γρήγορης φόρτωσης βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών, αυξάνουν τις προβολές σελίδων και βοηθούν στη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης.
Οι σελίδες WordPress είναι «δυναμικές». Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται από την αρχή κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται ένα άρθρο ή μια σελίδα στην ιστοσελίδα. Για να δημιουργηθούν οι σελίδες, το WordPress πρέπει να εκτελέσει μια διαδικασία για να βρει τις απαιτούμενες πληροφορίες, να τις βάλει μαζί και να τις παρουσιάσει στον χρήστη. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει πολλά βήματα και μπορεί πραγματικά να επιβραδύνει την ιστοσελίδα, όταν πολλοί χρήστες την επισκέπτονται ταυτόχρονα. Γι' αυτό θα χρησιμοποιηθεί το πρόσθετο προσωρινής αποθήκευσης WP Fastest Cache, στην premium έκδοσή του, για βέλτιστο αποτέλεσμα. Η προσωρινή αποθήκευση μπορεί να κάνει την ιστοσελίδα από 2 έως 5 φορές γρηγορότερη.

Ασφάλεια Ιστοσελίδας

Ένας από τους παράγοντες που συνθέτουν την ασφάλεια σε μία ιστοσελίδα είναι η χρήση SSL πιστοποιητικού. SSL είναι τo ακρωνύμιο για τις λέξεις Secure Socket Layer ή αλλιώς γνωστό και ως Ηλεκτρονικό Πιστοποιητικό Ασφαλείας. Το πρωτόκολλο SSL δημιουργεί μια ασφαλή σύνδεση μεταξύ της εκάστοτε ιστοσελίδας και του web browser (Google Chrome, Safari, Opera, Microsoft Edge, Mozilla Firefox κοκ) του χρήστη. Τα SSL πιστοποιητικά εξασφαλίζουν την ασφαλή ανταλλαγή δεδομένων ανάμεσα στις δύο αυτές πλευρές, αποτρέποντας κακόβουλους χρήστες από την υποκλοπή ευαίσθητων προσωπικών και μη δεδομένων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Google, από τον Ιούλιο του 2018 η έκδοση 68 του Chrome χαρακτηρίζει ως μη ασφαλή όλες τις ιστοσελίδες που δεν διαθέτουν HTTPS κρυπτογράφηση. Παράλληλα και άλλοι browsers, όπως ο Firefox, ακολούθησαν την πρακτική του Chrome, κάνοντας την ανάγκη για HTTPS κρυπτογράφηση πιο επιτακτική από ποτέ.
Πέραν την ασφάλειας, ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό πιστοποιητικό ασφαλείας, απολαμβάνουν καλύτερη ταξινόμηση στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, ενώ είναι και πιο γρήγορες στη διαδικασία φόρτωσης.

Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης

Θα πραγματοποιηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, στο περιεχόμενο και στα τεχνικά χαρακτηριστικά του ιστότοπου, ώστε να είναι φιλικός προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου.
Οι βασικές τεχνικές για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Δημιουργία ή βελτίωση του περιεχομένου ώστε να είναι φιλικό και ενδιαφέρον στον επισκέπτη αλλά και προσπελάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google.
  • Λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μιας σελίδας και των στοιχείων της (ALT, rel, title, κλπ).
  • Λέξεις κλειδιά σε συνδέσμους από άλλες ιστοσελίδες προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
  • Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται μέσα στο κείμενο της ιστοσελίδας.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα, ώστε να βοηθά στην καλύτερη κατάταξή της στις μηχανές αναζήτησης είναι η συνάφεια (relevancy) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.
Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις - κλειδιά που έχουν καθοριστεί, αλλά ο τίτλος καλό είναι να παραμένει μικρότερος από τους 70 χαρακτήρες. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις ετικέτες h1 (κεφαλίδα 1) και h2 (κεφαλίδα 2).
Η χρήση των λέξεων - κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την επισήμανση ενός ιστοτόπου από τις μηχανές αναζήτησης. Αν στον ιστοτόπο περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις - κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες. Βασικός παράγοντας, επίσης, είναι οι λέξεις - κλειδιά να συμπεριλαμβάνονται όσο το δυνατό περισσότερες φορές στον κορμό του κυρίως κειμένου της σελίδας (body text). Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης τις "ψάχνουν" και στο κυρίως κείμενο. Αν δε συναντήσουν μια λέξη - κλειδί στο κυρίως κείμενο, απλά την αγνοούν.
Η δομή των URLs κάθε σελίδας θα δημιουργηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ακολουθούν τους εξής κανόνες:

  • Κάθε URL θα αποτελείται από λέξεις κλειδιά, αντιπροσωπευτικές του περιεχομένου του.
  • Η μορφή του URL θα κρατηθεί το δυνατό πιο απλή. Ο κανόνας αυτό είναι συμπληρωματικός του προηγούμενου, αφού οι λέξεις κλειδιά πρέπει να είναι ελάχιστες και οι πιο απαραίτητες.
  • Κάθε σελίδα θα είναι προσβάσιμη από ακριβώς ένα μοναδικό URL.

Για την καλύτερη και ευκολότερη διαχείριση του SEO στην ιστοσελίδα θα εγκατασταθεί το πρόσθετο Yoast SEO. Το πρόσθετο αυτό περιέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται για τη σωστή διαχείριση του SEO. Ένα απ' αυτά, στο οποίο αξίζει να γίνει ειδική μνεία, είναι η δημιουργία χάρτη της ιστοσελίδας (XML Sitemap). Ο χάρτης αυτός είναι ιδιαίτερα χρήσιμος στις μηχανές αναζήτησης, αφού υπάρχουν συγκεντρωμένα σε ένα μέρος όλα τα URLs που περιέχει η ιστοσελίδα.
Επιπλέον, θα δημιουργηθεί ένας λογαριασμός Google για διασύνδεση της ιστοσελίδας με τη Google Search Console και με τα Google Analytics. Το πρώτο βελτιστοποιεί την απόδοση της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google, ενώ το δεύτερο παρέχει αναλυτικά στατιστικά στοιχεία της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας.

Προσέλκυση Επισκεπτών (Social Media & Social Sharing)

Τα Social Media είναι σημαντικά, γιατί βοηθούν στη γρήγορη αύξηση του traffic στην ιστοσελίδα. Για το λόγο αυτό θα πραγματοποιηθούν οι εξής δύο ενέργειες:

  • Σε εμφανές σημείο θα υπάρχουν τα εικονίδια των κοινωνικών μέσων δικτύωσης της εταιρίας (Facebook, Twitter, Instagram κλπ), διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο την προσβασιμότητα στις σελίδες αυτές από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Και αντίστροφα στις σελίδες των Social Media θα υπάρχει σύνδεσμος προς την ιστοσελίδα.
  • Σε κάθε μεμονωμένη σελίδα θα υπάρχουν εικονίδια Social Sharing με σκοπό να δώσουμε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να μοιραστούν online το περιεχόμενο των συγκεκριμένων σελίδων. Ο διαμοιρασμός θα γίνεται προς όλα τα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, WhatsApp, Viber κλπ).

Ηλεκτρονικές Φόρμες

Δημιουργία ηλεκτρονικών φορμών για online υποβολές από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Μία τέτοια φόρμα θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα η Φόρμα Επικοινωνίας. Ο επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαιτούμενα πεδία της φόρμας θα την υποβάλει στο διαχειριστή της ιστοσελίδας. Οι υποβολές από τις φόρμες θα αποστέλλονται στο διαχειριστή με e-mail και θα αποθηκεύονται και στη βάση δεδομένων για μελλοντική αναφορά και χρήση.
Επιπρόσθετα, θα εγκατασταθεί το απαραίτητο πρόσθετο, το οποίο θα προστατέψει τις ηλεκτρονικές φόρμες από κακόβουλες υποβολές (antispam).

Συμμόρφωση με τον GDPR

Η ιστοσελίδα θα είναι πλήρως εναρμονισμένη με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Κατά την είσοδο στην ιστοσελίδα, θα εμφανίζεται ενημερωτικό μήνυμα προς τον επισκέπτη, σχετικά με τον τρόπο χρήσης των δεδομένων του, για να δώσει ή μη τη συγκατάθεσή του.

Προσβασιμότητα Ιστοσελίδας από ΑμεΑ

Η ιστοσελίδα θα υποστηρίζει τις Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού (WCAG), οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και συστάσεων για να καταστεί το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πιο προσβάσιμο. Με τη βοήθεια αυτών των οδηγιών, το περιεχόμενο μπορεί να γίνει προσβάσιμο από ένα ευρύτερο φάσμα ατόμων με αναπηρίες, όπως τύφλωση και μειωμένη όραση, κώφωση και μειωμένη ακοή, μαθησιακές δυσκολίες, νοητικοί περιορισμοί, περιορισμένη δυνατότητα κίνησης, δυσκολιών στην ομιλία, φωτοευαισθησία και συνδυασμού αυτών. Επιπρόσθετα, η τήρηση αυτών των οδηγιών θα καταστήσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας πιο εύχρηστο γενικά για όλους τους χρήστες.

Ετήσια Υποστήριξη & Συντήρηση Ιστοσελίδας

Η εταιρεία μας προσφέρει ετήσια υποστήριξη και συντήρηση του eshop και περιλαμβάνονται τα εξής:

  • Μικρές τροποποιήσεις στη λειτουργία, την εμφάνιση, καθώς και στο περιεχόμενο του eshop (π.χ. επεξεργασία κειμένων, αντικατάσταση εικόνων κλπ).
  • Η πραγματοποίηση των απαιτούμενων ενημερώσεων στις νέες εκδόσεις, τόσο του WordPress, όσο και των εγκατεστημένων προσθέτων και θεμάτων.
  • Διορθώσεις τυχόν σφαλμάτων που μπορούν να εμφανιστούν.
  • Βελτιστοποιήσεις απόδοσης της ιστοσελίδας όπως π.χ. βελτιστοποίηση της ταχύτητας, βελτιστοποίηση της εμφάνισης στις μηχανές αναζήτησης κλπ.

Κατοχύρωση Ονόματος στο Διαδίκτυο (Domain Name)

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την κατοχύρωση του domain name του eshop. Η κατοχύρωση μπορεί να γίνει με έναν από τους δύο τρόπους που αναγράφονται παρακάτω:

  • Είτε με το λογαριασμό διαχείρισης που διαθέτει η εταιρεία μας, στον πάροχο των domain names, και με στοιχεία ιδιοκτήτη του domain name, τα στοιχεία του πελάτη
  • Είτε με τη δημιουργία νέου λογαριασμού διαχείρισης, στον πάροχο των domain names, με τα στοιχεία του πελάτη και δήλωσή του και ως ιδιοκτήτη του domain name

Φιλοξενία της ιστοσελίδας

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τη φιλοξενία του eShop σε εξαιρετικές τιμές, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα δημιουργίας επαγγελματικού email, βασισμένο στο domain name του eShop, με χωρητικότητα έως 2GB. Για μεγαλύτερη χωρητικότητα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του Business Gmail (Google Workspace).

Εκπαίδευση χειριστών

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την εκπαίδευση των χειριστών του eShop, σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής των προϊόντων. Εισάγουμε, δωρεάν, τα πρώτα δέκα προϊόντα, ώστε να γίνει η παραμετροποίηση σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε eShop, και στη συνέχεια ακολουθεί η εκπαίδευση των χειριστών.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε την καλύτερη προσφορά

© 2014 by iSoftCloud | Βουλής 31 - 33, Σύνταγμα, Αθήνα | Τηλ: 210 3254350 | E-mail: info@isoftcloud.gr | Χάρτης Ιστοτόπου | Πολιτική Απορρήτου | Credits